Connexion
Youppie webcam confinement    Votre pub ici    

Discussion : AMELIE de Your Dream Girl (russe - blonde)

  1. #


    Inscription
    octobre 2006
    Localisation
    Рядом с вами
    Messages
    7 639

  2. #


    Inscription
    octobre 2015
    Localisation
    Near Nice
    Messages
    21

    AMELIE de Your Dream Girl (russe - blonde)

    This is my first review on this forum, I will write in English and then i Google-Translate into French.
    Name: AmelieYR YDG
    City: Nice
    Cost: 200 roses
    Time: 1 hour
    Link Profile: http://your-dreamed-girls.com/index.php?show=g/300474
    Accuracy photo profile: face 70%, body 90%
    Services received: GFE, DFK (Shallow), DATY, DIGI, Massage in several positions, I didn't ask for CIM
    Age: 26 declared, I believe over 30
    She speaks English quite well and she is a very friendly girl. She gave me a good GFE experience. She has a pretty face with long hair. B size nice boobs with sensitive nipples, soft skin, well shaved, nice round ass, and very long legs. DFK nice but shallow, she got naturally lubricated with my DATY. Her BBBJ was slow, wet and deep. She let me take her head in my hands and Mouth F#@k her. Used a little gel for the massage and followed me in all positions I wanted to try. She is very tight and uses her muscles very well. She let me do two rounds and she social time in between was very nice. I am satisfied with my meeting.
    Elle parle Inglese très bien et elle est une fille très sympathique. Elle m'a donné une bonne expérience GFE. Elle a un joli visage aux cheveux longs. elle a des seins naturels (taille B) qui sont sensibles, la peau douce, bien rasé, cul bien rond, et très longues jambes. DFK agréable mais peu profonde, elle se naturellement lubrifié avec mon DATY. Son BBBJ était lent, humide et profonde. Elle m'a laissé prendre sa tête dans mes mains et se laisser Mouth F@#k. Elle a utilisé un peu de gel pour le massage et elle m'a suivi dans toutes les positions que je voulais essayer. Elle est très serré et utilise ses muscles très bien. Elle me permet de faire deux tours et le socialtime entre le tours était très drôle. Je suis satisfait de mon rencontre.

Connectez-vous pour lire les 2 autres messages sur le sujet


Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité