Connexion
Youppie webcam confinement    Votre pub ici    

Discussion : Hasselt : Thai Angels Hasselt

  1. #


    Inscription
    août 2019
    Messages
    3

    Par défaut

    Hoi Coansed,
    Het is er heel klein, en het ruikt er sterk naar wierrook. Er hangt een sterke geur in het gebouw. Het is er wel heel gezellig en de meisjes zorgen er ook wel voor dat je niemand tegenkomt op de gang. Redelijke goede discretie dus. Daardoor kan het zijn dat je soms een paar minuutjes moet wachten.
    Ik heb met elk van de meisjes die er werken een ervaring gehad, steeds 30 min voor €50. Massage is steeds gewoon zacht wat wrijven, verwacht geen deep-tissue toestanden of sportmassage voor de spieren. Na een kwartiertje mag je je omdraaien en wrijven ze over je voorkant met body-to-body. Daarna volgt het happy-ending
    May: puur zakelijk, niet veel babbelen, gewoon massage, happy ending that's it.
    Lynn: iets warmer, geeft ook een prostaatmassage bij de happy ending, dit is spontaan zo gekomen. Ik had er niet achter gevraagd maar liet het toe. Je mag tijdens het masseren ook haar lichaam en borsten strelen maar niet aan haar poesje zitten.
    Ann: Dit was mijn warmste interactie. Babbelt zeer graag en veel in het Engels, is wel moeilijk verstaanbaar. We hebben eerst zeker 15-20 minuten gebabbeld, dit was buiten tijd. Ze bood me ook extra diensten aan en zei dat ze 'alles' deed en vroeg wat ik wou. Ik heb het er voor de eerste keer maar gewoon bij gelaten, want je moest natuurlijk voor alles bijbetalen, dan komt de zakenvrouw naar boven. Voor de massage hebben we eerst nog wat kunnen knuffelen en ze liet ook kusjes op de mond toe maar haar tong gebruikte ze niet echt. Ik mocht ook wel aan haar zitten en een beetje aan haar poesje. Dat was niet heel harig maar ook niet glad geschoren, een beetje stoppelig. Ze kreunde ook tijdens het happy ending gedeelte en speelde de extase een beetje. Al bij al is het wel een leuke meid.
    Alle 3 de dames zijn ouder, minstens in de 30, Ann is volgens mij al tegen de 40 aan. Ze zijn zeker niet lelijk maar 'Angels' zou ik ze nu ook weer niet noemen.
    Naar Ann zou ik misschien wel nog terug gaan, als ik wat meer zou mogen zonder te hoeven bijbetalen. Misschien later als onze relatie beter wordt en ze me beter zal leren kennen? Wie weet...

  2. #


    Inscription
    août 2009
    Localisation
    Liège
    Messages
    42

    Par défaut

    Bonjour, justement j'hésite depuis longtemps à aller dans ce salon à Hasselt. Ben voilà... je n'irai pas. En connais tu avec un bon service ? Relation complete ? Une idée ?

Connectez-vous pour lire les 3 autres messages sur le sujet


  1. #


    Inscription
    mars 2014
    Messages
    30

    Par défaut Hasselt : Thai Angels Hasselt

    Bonjour à tous,

    De passage dans le coin, un petit coup d œil sur le net et je me dirige vers le salon de massage Thaï Angels à l entrée de Hasselt venant de Liège.
    L’ accès au salon est très facile et il y même un petit parking avec 2 places réservées derrière le bâtiment.

    Acceuil par une thaïlandaise bien souriante moulée dans une petite et très courte robe en cuir.
    Elle me déleste de 80 roses, je me couche sur le lit et j’ attends sa venue de longues minutes ....Ouf elle m’ a pas oublié et c’est parti pour une heure de body body ... enfin je croyais.

    Douche avant le passage ds la minuscule chambre puis massage côté verso à l huile avec d’ agréables effleurements avec ses ongles.
    La demoiselle , la trentaine, est nue, petite poitrine ferme qu’elle frotte sur le dos.
    Une fois retourné, quelques touchés rapides puis très vite finition mécanique.

    Douche finale en sa compagnie pour frotter le dos puis bye bye ...

    Au total 40 min douches comprises ... Récidive : 1%

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité