Gisteren ging ik voor het eerst naar Selina voor mijn voetfetisj en plasseks. https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hindoestaanse-selina-_7447528 Na vier uur betalen gingen we naar haar kamer. Ik trok mijn kleren uit en begon mijn lul te wassen. Selina vroeg me of ik dorst had. Ik zei dat ik graag iets warms wilde drinken. Selina ze nam me mee naar de jacuzzi en ze vroeg me om op mijn knieën tussen haar benen te gaan zitten. Selina zat op een bankje in de jacucci en trok haar mooie donkere schaamlippen uit elkaar. Ik zag haar plasgat en sloot mijn open mond eromheen. Ik voelde haar warme urine in mijn mond en begon het door te slikken. Nadat ze zich in mijn mond had geleegd, gingen we ons wassen en gingen naar het grote bed. Selina lag met haar mooie voetjes (schoenmaat 35) naast me richting mijn mond. Selina begon me af te trekken terwijl ik haar tussen haar tenen begon te likken. Ik werd zo geil dat ik al snel begon te klaarkomen. Selina bleef zich aftrekken en liet me weer klaarkomen. Ik bedankte Selina en zei dat ze me heel goed liet klaarkomen. Ik vroeg Selina of ze mijn gezicht wilde wrijven met haar voetzolen en al snel kreeg ik weer een erectie. Selina's voetgeur was erg lekker om te ruiken, ze begon me weer af te trekken en ik begon haar weer tussen haar tenen te likken. Ik vroeg haar of ze hard in mijn ballen wilde knijpen terwijl ik aan het klaarkomen was, daar hou ik van. Toen ik begon met klaarkomen voelde ik hoe Selina steeds harder in mijn ballen begon te knijpen, de pijn voelde zo goed dat ik weer heel goed klaarkom. Selina vroeg me of ik een pauze wilde nemen, dat is oké zei ik. Tijdens de pauze bleef ik spelen met Selina's schattige kleine tenen, ze wilde weten hoe lang ik al bezig ben met voetfetisj en plasseks. Ik zei dat ik nu 49 ben en het begon toen ik ongeveer 19 was, dus al 30 jaar. Moet je nog een keer plassen vroeg ik Selina of ik deze keer je warme plas in mijn gezicht zou willen voelen. Ze pakte mijn hand en we liepen richting de jacucci als je erin gaat liggen dan plas ik in je gezicht. Toen ik klaar was, hurkte Selina over mijn gezicht terwijl ik naar haar mooie kutje keek. Ik zag haar schaamlippen iets opengaan en ik sloot mijn ogen. Ik voelde de urine van Selina op mijn gezicht komen, het gevoel was onbeschrijfelijk goed toen ze werd geleegd. Ik ging haar schoon likken. Nadat we ons allebei hadden gewassen, gingen we terug naar het grote bed voor de laatste ronde voetfetisj. Ik vertelde Selina dat ik mezelf ging aftrekken en dat ik graag over je tenen zou willen klaarkomen als ik dat mag. Selina zei dat ik het kon. Ik begon me af te trekken terwijl ik haar tussen haar tenen en de voetzolen begon te likken. Ik vroeg Selina of ze sexy kon fluisteren hoe graag ze wilde dat ik over haar tenen zou klaarkomen. Dit werkte zo goed dat ik drie keer op rij kwam. Ik liet mijn lul los en Selina begon me zachtjes af te trekken terwijl ze in mijn ballen kneep. Toen we klaar waren met douchen, zei ik tegen Selina dat ik in tijden niet zo goed ben klaargekomen en ik gaf haar een fooi voor haar goede werk en ik zei dat ik snel weer bij je zou zijn schat.