Connexion
Youppie webcam confinement        

Discussion : Meise : Victoria-secret-garden : AMIRA

  1. #


    Inscription
    mars 2010
    Messages
    253

    Par défaut Meise : Victoria-secret-garden : AMIRA

    J'ai eu l'occasion de la rencontrer,
    Je ne vais pas faire de détail, tout ce que je peux dire est que la récidive est garantie.

  2. #


    Inscription
    novembre 2019
    Localisation
    81 Nieuwelaan 1860 Meise
    Messages
    815

    Par défaut

    Hallo,
    Amira - sexy Algerijnse, grote borsten
    Ik ben een sexy brunette arabisch meisje, een echte vrouw met ervaring, ik zal je deze typische sensualiteit bij mijn oorsprong laten ontdekken. Ik vind het leuk om je te charmeren en te betoveren. Heel lief, ik geef het je graag.
    Sensueel met mijn rondingen zal ik je een afrodisiacum universum laten ontdekken waar je gek van wordt. En ik vind je de zoetheid van een vriendin, de medeplichtigheid van een vriend en de fantasie van een minnares.
    Mijn beste dienst: fellation
    Ik hou van vleselijke en hartstochtelijke ontmoetingen. Aarzel niet om mijn hete oosterse kant en mijn grote reet te komen bekijken.
    U ontvangt u: maandag t / m zaterdag van 10.00 uur tot 20.00 uur in "Victoria Secret Garden". Een prachtige en zeer discrete Villa gelegen te Meise, met privéparking zonder inkijk vanaf de straat. En op slechts enkele minuten van Brussel.
    0489 48 30 52

    Pièce jointe 71375Pièce jointe 71376

Connectez-vous pour lire les 2 autres messages sur le sujet


Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité