Connexion
Youppie webcam confinement    Votre pub ici - DE    

Discussion : Les récits de vos visites au Palace

1. #

Par défaut

Barbara

She is dyed blond, with a curvy body. She has short hairs. She is attractive, and unfortunately she has a bad attitude. She made fun of me, she asked for 200 euros, without telling me how long. She made a joke to her friend, saying something like "until I exhaust my funds". I declined. The next day, she came to me, I asked her her price, she told me 150 euros. I thought for one hour. I asked her again, and she quoted the standard price :
    100 euros for 30 minutes.

I asked her if blowjob was included.. it is a trap, 69 and kissing were included.
    Lick her ass in an extra. As she has a bad attitude, I declined.

The Spanish girl

The client who speaks mostly to himself, told me that there is Spanish-Romanian girl, pretty good. I came to her, and she told me "No 69" so I declined.

Do you want 2 sisters at the same time ?
    Two older girls were dancing, and proposed to take the two on the room. I declined. Duos are trap to work less and earn a lot.

Vanneska

Vanneska is slim, whit saggy tits, dyed hairs. Her nose has a disgracious shape, and overall she is pleasant.
    She told me "no 69" so I declined. The following days, she was exasperated to see me.

Tanya

She is tall and slim girl, with an elongated face. She doesn't propose kissing so I declined.
    She wanted to discuss the prices in the room, it is better to do it in the bar. Discuss in the room is a trap, everything should be sorted before.

Isa

Isa is a slim teen, who looks quite Western. She didn't want to go in room with me, she was avoiding me. When I asked, she proposed only classic.
    She goes very often in room.

Vera

She presents herself as Brazilian. She welcomed me by saying "Welcome to paradize". She has a pleasant attitude. She does only small kissing.
    I was considering going in room with her. She has saggy nibs, otherwise, she is slim with a pleasant face.

Dora

She is a old German girl slim. She asked 150 euros for 30 minutes + oral . As German, she believes that she is superior to Romanian girls. But she is so old, so I preferred to decline. Her hairs seem fake, she is probably wearing a wig.

Alexia :

She is young, around 22, a bit healthy. She is slightly gypsy. She is nice, I sit most of the time near her. She is nice, so I wanted to go in room with her. But finally I didn't : it is an error to go in room with a girl just to be nice.

Annja

Price :
    30 minutes = 100 euros
    oral
    kissing with the tongue, but not deep
    69
    lick her ass
    no finger

an average girl

She looks ok. She is mid-twenties. She has big natural boobs. Her ass is meaty. She has one arm covered of tattoos.

A good attitude :

She is nice in the room, albeit quite impatient. The duration was 30 minutes, we checked regularly on her cell phone.
    She does oral, then sex, but no oral after sex.

Conclusion :

She is certainly one of the very few girls nice in room in Palace. i expect the others quite bitchy.

Valentina

Price :
    30 minutes = 120 euros
    kissing
    69
    fingers possible
    1 hour = 200 euros
    40 minutes = 150 euros, ok for 140 euros. I choose 40 minutes, 140 instead of 120 for 30 minutes.
    oral, I didn't confirm it before, and she did it.

Appearance :

face ok
    big plastic boobs but not rigid
    piercings on the boobs
    short

She worked in Switzerland

She is German, she lives in another city, and comes to work in Frankfurt. She was working for two years in Switzerland, and the club is closed now, so she is here now. She is not Romanian, so the other girls ignore her. She works only on week-ends.

A tight pussy

Despite years of working, she has a tight pussy, very tonic. In fact, as she explained me, she does muscular training of her perinea, I suspect her to
    use her muscle to apply a high pressure and shorten meetings. Her pussy doesn't dilate at all. Her tightness doesn't look natural.

A good meeting :

She has a good attitude, but she makes too much noise to shorten the meeting, she doesn't allow cum on body. She is too in hurry to find other clients.

Conclusion :

The meeting was pleasant, but certainly not worth repeating, because she can trick the guy with her pussy pressure.

Connectez-vous pour lire les 451 autres messages sur le sujet

1. #

Les récits de vos visites au Palace

Copie d'un message de Stano (octobre 2005):

De passage dans la région de Francfort, j'ai visité 2 fois le Palace le 28 décembre 2004 et le 3 janvier 2005.

L'endroit est magnifiquement bien décoré : on se croirait dans un palais oriental ou même un harem ...
    Par contre, une déception côté peuplement des lieux : à peine une dizaine de filles présentes pour au moins 30 mecs, et en outre, la plupart n'étaient pas géniales sur le plan physique. Mais il est vrai que c'était une période un peu spéciale, la plupart des filles normalement présentes étant en vacances dans leur famille pour les fêtes de fin d'année.
    Le 28 décembre, voyant cela j'ai tourné les talons et je suis reparti à l'Oase où, heureusement, il y avait beaucoup plus de "beau" monde (voir mes revues sur l'Oase dans ce forum).

Nouvelle visite donc le 3 janvier, avec l'espoir d'une amélioration de la situation. Espoir déçu : même topo ! Ah, les garces, elles prolongent leurs vacances !
    Mais cette fois je décide quand même de rester en apercevant une véritable beauté d'origine égyptienne, Alia : une déesse de type nord-africain (que j'adore) et dotée d'une poitrine extraordinairement fabuleuse et naturellement ferme. La seule brune présente ... je suis donc tombé dans ses filets (bien qu'elle n'ait fait aucune tentative pour m'aborder). Mais je le regrette toujours : technique nulle, n'embrasse pas et fellation couverte .... bref je n'ai même pas pu jouir. Seul réconfort : avoir pu caresser et malaxer ses fabuleux nichons !

Heureusement il y avait Jackie, une blonde allemande de 24 ans environ, habitant à Düsseldorf. Mignonne (mais pas le style top model), ancienne de l'Atlantis, elle a aussi fait un passage au PHG (Planet Happy Garden). Très GFE (des petits bisous et des calins partout pendant les préliminaires dans une balancelle, ...) une fellation super bonne (je b... à nouveau rien qu'en y repensant), et tout le reste à l'avenant. Elle se laisse doigter et a réussi à me faire jouir en levrette puis une 2e fois en cow-girl, en moins d'une heure, ce qui chez moi est exceptionnel, du moins dans les dernières années.
    Détail important : contrairement à la pluypart de ses collègues, Jackie m'a épargné des traditionnels gémissements simulés du style ahahahah ou ohohohoh, mais m'a gratifié constatement d'un sourire coquin, ce qui chez moi a eu un effet plus bénéfique que ces "fake moanings" même les plus réalistes.
    Enfin, ce qui ne gâte rien, elle a une conversation intéressante. En fait Jackie a un tout autre boulot (que je tairai) et ne fait ce "métier" que 2 jours par semaine pour arrondir ses fins de mois, ou, comme elle dit, pour "assurer son avenir".
    Cette fille semble un peu rébarbative quand elle est esseulée sur sa chaise au bar (car elle ne fait aucun effort pour engager le contact), mais ensuite elle se révèle très sympa dès qu'on l'aborde.
    Je vous la recommande chaudement si par hasard. vous passez par là et que d'aventure vous l'aperceviez (elle est notamment reconnaissable à une poitrine "cup B" siliconnée "avec goût"!

Conclusion : si Dieu me prête vie ... et vigueur ... il faudra que je retourne au Palace a un moment mieux choisi pour m'en faire une meilleure opinion ....

Nous utilisons des cookies pour améliorer votre expérience.
En poursuivant votre navigation sur ce site, vous acceptez l'utilisation de cookies. Règles de confidentialité